Koronavirus: Večina storitev se izvaja nemoteno, uradnih ur na sedežu podjetja pa še ni
Večina storitev se izvaja nemoteno, uradnih ur na sedežu podjetja pa še ni
Že v času epidemije in strogih vladnih ukrepov je bila zagotovljena večina komunalnih storitev, z umirjanjem epidemije in sproščanjem vladnih ukrepov pa smo pričeli tudi z izvajanjem večino dejavnosti, ki so bile z namenom preprečevanja širjenja koronavirusa ter spoštovanja vladnih ukrepov in priporočil stroke, prekinjene (na primer odvoz kosovnih odpadkov in zbiranje nevarnih odpadkov).
V skladu s priporočili pristojnih institucij pa z namenom preprečevanja širjenja okužb še vedno veljajo določeni ukrepi, in sicer:
- uradnih ur osebno na sedežu podjetja ni,
- rednega popisa vodomerov v zaprtih prostorih ne izvajamo,
- ukrepi v zvezi z izdajo soglasij in vodenjem katastra v času epidemije.
Za dodatne informacije, reklamacije in vloge smo vam na voljo:
- po elektronski pošti na info@jkp-prodnik.si,
- preko navadne pošte (Prodnik d.o.o., Savska cesta 34, 1230 Domžale) in
- po telefonu na 01 729 54 30.
Informacije o odjemnem mestu (obračunana poraba, redni odčitki, dnevi dovoza odpadkov, izdani računi) lahko pregledujete na portalu eProdnik, preko katerega lahko sporočate tudi stanje vašega vodomera.