Iskalnik

Koronavirus: Večina storitev se izvaja nemoteno, uradnih ur na sedežu podjetja pa še ni

Večina storitev se izvaja nemoteno, uradnih ur na sedežu podjetja pa še ni

Že v času epidemije in strogih vladnih ukrepov je bila zagotovljena večina komunalnih storitev, z umirjanjem epidemije in sproščanjem vladnih ukrepov pa smo pričeli tudi z izvajanjem večino dejavnosti, ki so bile z namenom preprečevanja širjenja koronavirusa ter spoštovanja vladnih ukrepov in priporočil stroke, prekinjene (na primer odvoz kosovnih odpadkov in zbiranje nevarnih odpadkov).

V skladu s priporočili pristojnih institucij pa z namenom preprečevanja širjenja okužb še vedno veljajo določeni ukrepi, in sicer:

Za dodatne informacije, reklamacije in vloge smo vam na voljo:

  • po elektronski pošti na info@jkp-prodnik.si,
  • preko navadne pošte (Prodnik d.o.o., Savska cesta 34, 1230 Domžale) in
  • po telefonu na 01 729 54 30.

Informacije o odjemnem mestu (obračunana poraba, redni odčitki, dnevi dovoza odpadkov, izdani računi) lahko pregledujete na portalu eProdnik, preko katerega lahko sporočate tudi stanje vašega vodomera.

Oblikovanje in izvedba: ENKI